00.06.14| Fragmente din jurnal

cv

 

 

Cred c-o să înceapă să plouă.

Avem inimă, deci suntem oameni, noi trebuie să ne bazăm pe raţiune, să stăm cu picioarele pe pământ ancoraţi în principii stupide, principii recomadate de alții, dar ei oare le urmează? Ciudat fapt, toți dau sfaturi și tot ei ajung să greșească.

Aș construi o lume perfectă pentru tine și aș închide-o într-un cub mic de sticlă, cu o etichetă pe care scrie Noi. Poate mi-aș vinde și sufletul pentru câteva minute în care tu să privești prin ochii mei, să simți ce simt și eu când te privesc, să vezi ce ființă minunată ești. Te rănesc, dar știi bine că nu mai am nici inimă, ci doar un organ aflat în stare de latență care pompează ocazional cantitatea strict necesară de sânge prin organism. Reflex involuntar. Așa cum tu alergi prin mintea mea când sunt trează, când dorm, când încerc să meditez, când îmi umplu ambii plămâni cu fum cenușiu, chiar și atunci când îmi crestez carnea pentru că nu văd altă scăpare.

Fără să realizez, ai devenit cel mai frumos reflex.

 

 

Lasă un răspuns

