07.11.13| Fragmente din jurnal

vobr

 

Zi de toamnă. În casă e frig, afară plouă și bate vîntul. Camera mea e mică, mult prea mică. Pe lângă sutele de cărți mai am un pat și o masuță. Îmi place să citesc, să găsesc mai multe personaje și să mă regăsesc prin ele.  Mi-ar fi plăcut să am o cameră mai mare, sau să am o casă departe de oameni. Oamenii îmi displac. Deși, mă simt bine aici, sunt singur și toți îmi dau pace. Despre mine nu știu ce să spun, probabil că nu sunt prea brav și că urăsc oamenii. La școală o duc bine doar cu profu’ de literatură, la el nu am restanțe, în schimb la restu am la toate.  Și mereu, astăzi ca și ieri, stau și privesc pe geam toată noapte, îmi place să privesc întunericul, nu prea înțeleg de ce unii cred că-i înspăimântător, mie îmi pare liniștit.
E liniște, și asta-mi place.

2 păreri la “07.11.13| Fragmente din jurnal

Lasă un răspuns

