Sicriuri, praf, vînt…

Sicriuri, praf, vînt…

tumblr_lp68kpCPlY1qmb3sjo1_500

Plouă, și era vînt…
Doar fantome am prin gând.
Plouă, și era vînt…
Înconjurat de întuneric, eu cânt

Monumente – chipuri care plâng,
Cu flori uscate, fiindcă-i frig.
Cavou cu diamante incrustat,
Și de fantome înconjurat.

E ploaie, plouă cu vînt,
Mi-e frig, gândurile-mi sunt purtate de vînt,
Cânt, înconjurat de întuneric.
Și-mi vine sfârșitul feeric.

Un cântec se aude-n depărtare,
Dar nu-i un simplu câtec, doar pare…
Sicriuri, praf, vînt…
Eu plec, metaforic vorbind.

Și mă întorc în sicriu,
Mă așez, și-ncep să scriu,
Pentru tine o fac,
Fiindcă te plac.

Mă uit în oglidă, și tac.
Văd un portret pe jumătate pictat.
Un zgomot de-un fulger lăsat,
și ceața creierul mi l-a invadat.

Te privesc, și înțeleg că mor,
Mă adâncesc într-un somn,
Și-nțeleg că pot să zbor,
Închid ochii și adorm…

Sicriuri, praf, vînt…
Un întuneric bântuit de vînt

Lasă un răspuns

